آیا می توانید گل را از طرف من برای فردی دیگری ارسال کنید؟
بله در صورتی که آدرس دقیق و شماره تماس تحویل گیرنده را داشته باشید امکان پذیر است.
آیا می توانم همراه سفارشم پیامی ارسال کنم؟
بله ، پیام شما به صورت چاپ شده روی کارت پستال و داخل پاکت به همراه سفارش ارسال می شود.
آیا امکان دارد هزینه سفارش را هنگام تحویل پرداخت کنم؟
به دلیل تعهد ما به ارسال گل های تازه و با کیفیت ، امکان کنسل کردن سفارش و بازگرداندن گلها وجود ندارد. چرا که در صورتی که شما در محل حاضر نباشید و ما مجبور به بازگرداندن گل ها شویم به دلیل تعهدمان نمی توانیم گل ها را برای مشتری دیگری ارسال کنیم به همین دلیل امکان دریافت هزینه هنگام تحویل وجود ندارد. به دلیل تعهد ما به ارسال گل های تازه و با کیفیت ، امکان کنسل کردن سفارش و بازگرداندن گلها وجود ندارد. چرا که در صورتی که شما در محل حاضر نباشید و ما مجبور به بازگرداندن گل ها شویم به دلیل تعهدمان نمی توانیم گل ها را برای مشتری دیگری ارسال کنیم به همین دلیل امکان دریافت هزینه هنگام تحویل وجود ندارد.
آیا امکان دارد که سفارش من را به صورت ناشناس برای شخص تحویل گیرنده ارسال کنید؟
تنها پیامی که روی کارت چاپ می شود به همراه سفارش شما ارسال می شود ولی اگر تحویل گیرنده شما با تماس بگیرد اطلاع از نام تحویل گیرنده جز حقوق تحویل گیرنده سفارش می باشد. بنابراین امکان ارسال سفارش به صورت کاملا ناشناس وجود ندارد.
چطور اطمینان داشته باشم که سفارش من تازه و با کیفیت تحویل می شود؟
صدها عکس و فیلم با کیفیتی که از سفارشات مشتریان ما در صفحه و کانال ما در اینستاگرام و تلگرام منتشر شده و به وضوح برند ما در آن مشاهده می شود نشان دهنده سابقه و تلاش مداوم ما برای جلب رضایت مشتریان ما هستند.
چه تفاوتی بین محصولات شما و سایر محصولات با قیمت کمتر وجود دارد؟
گل ها از نظر نژاد، اندازه ، دوام، زیبایی و تازه بودن قیمت های بسیار متفاوتی دارند. در نظر مردم عادی رز در دو نوع هلندی و ایرانی می باشد ولی از دید تخصصی حتی رزهای با قلمه هلندی نیز نژاد های مختلفی دارند که از نظر اندازه، دوام، زیبایی و قیمت با یکدیگر بسیار متفاوت هستند. ارائه محصول درجه یک اولین و مهمترین تعهد فلوریا نسبت به مشتریانش می باشد. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید ( 0939 240 8205 )
آیا امکان دارد برای سفارش به صورت حضوری مراجعه کنم؟